آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

تبریک روز معلم

بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد

اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . .

 نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم . نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم ، معلمی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان ، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید

 

 معلم را بر پدر شرف باشد به قدر آن که روح را بر جسم شرف است.

زیرا معلم سبب کمال و تربیت روحانی است و پدر سبب تربیت جسمانی .

معلمی شغل شریفی است خیلی احساس خوبیه وقتی ادم چیزی را که می داند در اختیار دیگران می گذارد واقعا زیباترین حس در دنیا همینه  من معلم نیستم .ولی  چون یک مادرم خیلی خوب درک  می کنم که چقدر زیباست  .وقتی در مقابل معلمی می ایستی  و متنی را برای او میخوانی به نظر من بزرگترین افتخار برای ان معلم است که میبیند ان کسی که سواد خواندن نداشت ولی حالا اینگونه با غرور برای من می خواند .جملات زیبا  و دانستنیهای بی حد و همیشه در حال کسب دانش بودن  می تواند برای معلم بهترین هدیه باشد .

 

  در سپیده دم ازل ان زمان که سازندگی کائنات اغاز می گردید

و کتاب تکوین گشوده میشد نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر

بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای استاد بود

و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت

همیشه و در همه چیز استاد من هستید.   در اینجا روز معلم را به استاد عزیزم و همه ی معلمان دنیا تبریک عرض میکنم . شاگرد کوچک شما

روزتان مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا ابری جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ق.ظ http://ir-dfk.ir/

با سلام خدمت شما خواهر خوبم.
باور کنید من به داشتن کارآموزانی مثل شما به خودم افتخار میکنم و دلیل آن هم این است که شما خواستید،زحمت کشیدید و ادامه دادید و هرگز نا امید نشدید. آرزوی هر استادی این است که چنین کار آموزانی داشته باشد و خدا به من این توفیق را داد که در خدمت شما باشم. امیدوارم در همه مسائل زندگی موفق باشید و با صبر و تحمل و ممارست در راستای خواسته خود و با توکل بر خدا به هدف اصلی برسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد