آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

تشکر از استاد

و شمع را طریقتی است که تا پایان راه یاریگرش خواهد بود.و پروانه را معرفتی است که تا پایان راه کسب خواهد کرد و شمع سان خواهد سوخت و حکایت شمع حکایت دستان «استاد»بود که بی صدا می سوخت .

 

استاد گرامی جناب اقای علیرضا ابری

 

با ســــــــــــــلام

دلسوزی ، تلاش و کوشش حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با شاگردان  و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و دانش و درک شرایط شاگرد بودن حقیقتاً قابل ستایش است .اینجانب بر خود وظیفه میدانم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال برایتان سلامتی ، موفقیت و همواره صبور بودن را مسئلت دارم.

  

 

چه افسانه ی زیبایی .... زیباتر از واقعیت .... راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند که نخستین روز بهار گویی نخستین روز افرینش است ؟

 

 

سال نو را پیشاپیش به شما استاد عزیز تبریک عرض میکنم امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و مهربان و روشن بین باقی بمانی

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا ابری یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.ir-dfk.ir/

با سلام و نیز تبریک سال نوی خورشیدی به شما و همه ایرانیانی که میخواهند همواره در کسب دانش ها و انسانیت و معرفت سرآمد همه باشند و در رسیدن به کمال انسانی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. در بهاران کی شود سرسبز سنگ/ خاک شو تا گل بروید رنگ رنگ..... خواهر خوبم از ابراز لطف شما صمیمانه تشکر میکنم و خودم را لایق این همه لطف نمی دانم. وظیفه ای بود که برعهده داشتم و اکنون از ته قلبم خوشحالم که شما تا به این مرحله رسیده اید و بشتر از آنچه که یاد داده ام ، شما آموختید و این ، همه خستگی این مدت را از تن من بیرون آورده و امسال را با خوشحالی بیشتری آغاز می کنم و در این سال نو دعا میکنم که هیچ وقت در راه کسب علم در نمانیم. در آخر هم چند بیت از شعری را که قبلا گفته ام را می آورم

بیا و هر چه هستی با خدا باش/میان حرف و قلبت یکصدا باش
بیا با هر چه خوبی هم صدا شو/ بیا از شر و هر زشتی جدا باش
برای مال دنیا بی نیازی / برای کسب دانش ها گدا باش
پیشاپیش سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم. پیروز و سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد