آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

لباس عروس

صحبت از لباس عروس یکی از مهمترین  مباحث یک عروسی میباشد که همه ی اعضای خانواده برای انتخاب ان نظر میدهند وتصمیم می گیرند که لباس عروسشان در خور دین و مذهب و عقاید زندگیشان باشد  . ولی در اخر همه ی این مباحث  این عروس وداماد هستند که تصمیم نهایی را میگیرند و لباسشان را انتخاب میکننند . برای همین ما مدلهای مختلف لباس عروس را به شما پیشنهاد میکنیم وشما می توانید یکی از این مدلها را بسته به سلیقه ی خودتان انتخاب کنید و راحت تر بتوانید لباستان را تهیه کنید . امیدوارم  

  

به گالری عکس ما خوش امدید . بازم منتظر مدلهای جدید و زیبای ما باشید . 

در ادامه مطلب می توانید این مدلهای زیبا را ببینید .

ادامه مطلب ...

مدل عکسهای جدید

دوستان خوبم سلام /من تصمیم گرفتم برای این که شما راحت باشید مدلهای روز ارایش وپیرایش را در اختیار شما بگذارم . می دونم ما خانومها موقع ازدواجمان دلمان هزار راه می رود که ارایش شب عروسیمون یه چیزی باشد به یاد ماندنی و قشنگ همش دلهوره و دلشوره داریم همش دنبال مدل ارایش  و مدل مو و مدل ناخن و مدل لباس عروس می گردیم  . من کار شما را راحت کردم همه اون مدل هایی را که شما دنبالش هستید را جمع اوری کردم و به روز در اختیار شما می گذارم هر مدل که بخواهید .هر رنگ . ساده . مدل ایرانی زیبا . مدل شلوغ . مدل فشن . مدل عربی . مدل هندی .  مدل خلیجی........

شما دوست خوبم در ادامه مطلب می توانی ان چه را که میخواستی پیدا کنی و لذت ببری  امیدوارم .

ادامه مطلب ...

تبریک روز معلم

بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد

اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . .

 نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم . نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم ، معلمی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان ، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید

 

 معلم را بر پدر شرف باشد به قدر آن که روح را بر جسم شرف است.

زیرا معلم سبب کمال و تربیت روحانی است و پدر سبب تربیت جسمانی .

ادامه مطلب ...