آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

تولدت مبارک

مریم جان : عزیز دلم نمیدونم برات چی بنویسم یا بهت چی هدیه بدم که خوشحالت کنه هر چی فکر کردم نتونستم انتخاب کنم اخه انتخاب خیلی سخته وقتی بهترین دوست دنیا رو داشته باشی من فکر میکنم واسه بهترین دوست اگه دنیا را هم هدیه بدی بازم کم گذاشتی هدیه زود از بین میره . به مادیات ربط داره اما لهن ادما هیچ وقت ااز یاد ادم نمیره که بیاد تو چشات نگاه کنه و بهت بگه :گل یاسمنم تولدت مبارک . 

 

تولد       تولد            تولد       تولد      تولد      تولد     تولد     تولد     تولد      

     

ااگه الان داری فکر میکنی  و بهم میگی دیونه خب حق داری چون واقعا دیونه ام اونم دیونه ی تو عشق  ناتموم  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد