آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

میکاپ 1

 

1- کرم پودر بصورت کرم 

2- کرم پودر بصورت مایع

3- کرم پودر بصورت لوله ای

4- کرم پودر بصورت پنکیک چرب

پودر صورت

پودر صورت روکشی برای مخفی کردن معایب کوچک و هم اهنگ کننده ارایش صورت بشمار می رود وکم رنگ ان با کرم پودر ها روی پوست براحتی مخلوط و پوست را شفاف جلوه می دهد . پودر صورت را بعد از کرم پودر توسط ابر مخصوص روی پوست بخش کرده و توسط قلم موی مخصوص پودر اضافی ان را پاک میکنیم .

 رنگ ومش

روژ گونه

بوجود اوردن یک صورت طبیعی گونه هایی گلگون میخواهد که از روژ گونه استفاده میکنیم .

روژگونه باید هماهنگ یا شبیه روژ لب باشد . به طور کلی زمانیکه روژ لب تیره باشد روژ گونه باید روشن تر انتخاب شود باعث طبیعی تر شدن صورت می شود . روژ گونه در روشنایی طبیعی روز باید کمی روشن تر از زیر نور لامپ باشد . روژگونه مایع برای تمام پوستها مناسب بوده وانرا روی کرم پودر قبل از استفاده از پودر باید بکار برد .معمولا سه نوع روژگونه وجود دارد .

 

1- مایع    2- کرم    3- خشک (پودر)

نکته : روژگونه بصورت کرم معمولا برای پوستهای خشک ونرمال منماسب وایده ال است.

 

روژ لب

 روژ لب به رنگ طبیعی لب اضافه کرده و لب را از خشکی وچسبناک شدن حفاظت و عیوب لب را تا اندازه ای برطرف می کند از مداد لب هم برای کم کردن عیوب لب استفاده میشود .

روژ لب انواع گوناگونی دارد که مصرف برخی از انها باید با قلم مو یا برس مخصوص خود باشد .

ارایش چشم

برای ارایش چشم رنگ ها و سایه ها ی گوناگونی وجود دارد مانند :  آبی  - سبز-  خاکستری – قهوه ای – بژ – ارغوانی – طلایی – نقره ای وغیره........

استفاده از سایه چشم نقره ای وطلایی باعث می شود که رنگ چشم روشن تر وجذاب تر نشان داده شود. بطور کلی سایه چشم تیره تر از رنگ چشم .رنگ طبیعی چشم را روشن تر وسایه چشم روشن تر از رنگ چشم . عنبیه چشم را عمیق تر نشان می دهد . در هر صورت هیچ قاعده خاصی برای استفاده از سایه چشم وجود ندارد ولی یک ارایش مناسب چشم که هم اهنگی با پوست صورت داشته باشد میتواند به زیبایی چهره بیافزاید .

چشمها نقطه مرکزی یا کانون هر نوع صورتی بشمار می ایند ویک ارایش مدل موی صحیح باید موجب بهتر نشان دادن چشمها باشد. چشمها نیز مانند سایر اجزاء صورت می توانند نواقص یا معایبی داشته باشند که یک ارایش موی مناسب می تواند تا حدی به رفع نواقص وزیباتر نشان دادن ان کمک نماید .

سایه های چشم معمولا بصورتهای  کرم - خمیر – ویا پودر وجود دارند .

خط چشم

از خط چشم یا مداد چشم برای خط انداختن و بزرگتر نشان دادن چشم وهمچنین  پرتر نشان دادن مژه ها استفاده می شود .خط چشم ها در رنگ های مختلف وبه صورت های مایع ویا خمیر میباشند .

ریمل

 ریمل باعث می شود که مژه ها ضخیم تر و بلندتر به نظر برسند . وقاعدتا باید مژه ها سیاه تر از ابروان باشند .                                                                                                      
ریمل به صورت مایع – کرم – و خمیر وجود دارد و رنگهایی که بیشتر استفاده می شوند عبارتند  
 
از سیاه قهوه ای – ابی
.

 

مداد ابرو

از مداد ابرو معمولا برای پرتر نشان دادن و همچنین اصلاح کردن بعضی از عیوب ابرو استفاده می شود در ضمن برای بوجود اوردن خط طبیعی ابروان نیز بکار می رود .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد