آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

میکاپ 2

o                                              ارایش عروس 

 

 

قبل از شروع آرایش عروس چند نکته راباید مد نظر قرار داد .

 

   

1-محل کار باید تمیز و وسایل مورد احتیاج و دست هایتان ضد عفونی شده باشند . اگر میخواهید موادی را از ظرفی خارج کنید از قاشقک مخصوص که تمیز و بهداشتی است استفاده نمایید وکلیه وسایل و مواد مورد احتیاج را نیز روی میز و در دسترس قرار دهیم .

 

2- یک روز قبل از انجام آرایش , صورت عروس را دپلاسیون نموده و ابروها را فرم دهید و روز بعد چند ساعت قبل از شروع آرایش مو و میکاپ صورت , پوست او را تمیز کرده و از ماسک مناسبی استفاده نمایید.

 

3- آرایش صورت را باید قبل از فرم دادن موها انجام داد . برای این منظور پس از پیچیدن و خشک کردن موها , بیگودی ها را از روی مو باز کرده و از یک هد بند ( باند دور سر ) برای حفاظت از موها استفاده نمایید .

 

 

لوازم وسایل مورد احتیاج عروس

 

 

1- شیر پاک کن و لوسیون تمیز کننده  2- کرم تقویت و رطوبت  3- کرم پودر  در رنگ ها و اشکال مختلف  4- سایه چشم در رنگ های مختلف 5- پودر مختلف  6- روژلب و روژگونه  7- خط چشم  8- ریمل  9- فرم دهنده مژه  10- مداد لب و مداد چشم در رنگ های مختلف  11- مژه مصنوعی  12- روپوش  13- هوله  14- پنبه  15- قلم موهای مختلف  16- صندلی مخصوص عروس  17- چراغ متحرک  18- پیش بند .

 نکته : عزیزان توجه داشته باشید که برای میکاپ باید سمت راست مشتری قرار بگیریم .

 

 

دور چشم را با انگشت انگشتری باید کرم  مالید  چون قدرت کمتری دارد  وچشم اذ یت نمی شود.

کرم پودر 

 

 کرم پودر رنگ پایه یا فونداشن  میباشد

  

هیچکدام از اقلام ارایش صورت به مهمی کرم پودر نیست  استفاده درست از ان باعث می شود که پوست یک دست ویک رنگ شود  وعیبهای کوچک ان پوشانده شود.  بهمین دلیل است که پایه واساس ارایش صورت را کرم پودر تشکیل می دهد که به ان پایه یا فونداشن می گویند .رنگ پوست  مشخص کننده انتخاب رنگ کرم  پودر است . رنگ پوست را بطور کلی  به رنگهای زیر تقسیم بندی می شود.

 

1 -   سفید یا روشن  2- مهتابی  3- کرم  4- صورتی مایل به قرم  5- زرد( رنگ پریده ) 

6-زیتونی     7- ابنوسی   8- تیره 

  

کرم پودر یا رنگ پایه ها در رنگ ها واشکال مختلفی ساخته شده اند که در زیر به چند نوع ان اشاره میشود .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد