آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

آرایش مدرن

وبلاگی برای زیبایی

میکاپ 3

مراحل اولیه ی میکاب   

 

 

ارایش صورت به منظور زیباتر شدن وضع ظاهری وپوشاندن معایب صورت وگردن انجام میشود . برای ارایش صورت هیچ سرمشق ثابت یا فرمول خاصی وجود ندارد بلکه بیشتر به صورت یک هنر تلقی می شود .قبل از شروع ارایش صورت به نکاتی چند باید توجه داشت .

 

 

1-رنگ چشم  2- رنگ پوست و مو 3- صورت از نظر فرم  4- عیب ها وعدم تقارن ابعاد واجزاء صورت 5- ارایش مورد نظر مشتری با راهنمایی ارایشگر , بدیهی است زمانیکه شما اساس کار را بدانید میتوانید طرح دلخواه را با بکار گیری  کرم ها – سایه ها – روشن کننده ها – ورنگها بوجود بیاورید وباید توجه داشته باشید که زیبایی طبیعی را می توان با ارایش صورت ومدل موی مناسب افزایش داد .

 نکته : برای صورت های گرد سایه وخط چشم باید به سمت شقیقه ها کشیده شود وروژ گونه ها    به صورت اریب کشیده می شود .و هشت بالای لب را به صورت تیز می کشیم وپایین لب را بیرون لب  میکشیم به طرف پایین وبغلهای لب را داخل لب میکشیم.روی تمام انگشتان دست کرم میزنیم وبه صورت ضربه زدن ان را به صورت میمالیم وپیشانی را به  حالت ضربه وروبه بالا میکشیم .بای خط گونه باید دکمه گوش را در نظر بگیریم از دکمه گوش به سمت داخل وسمت بالا میکشیم  .دو انگشت مانده به بینی .یک خط چشم پررنگ روی چشم میکشیم و بعد چشم را باز میکنیم به سمت بالا نگاه می کنیم  حاله ای که روی چشم می افتد خط سوم چشم است .برای چشم های افتاده خط چشم را نباید کشیده  کشید .

برای این که گوشه ی چشم را به صورت بالا نشان دهیم ریمل ان را چند برابر می زنیم .روژگونه برای صورت های کشیده  ابتدا از دکمه گوش یک خط حلال یک سوم خط خنده یک مقدار به سمت بالا (راه به راه لبه بینی)  با انگشت خط را به سمت بالا محو می کنیم . از دکمه ی گوش  رنگ تیره و هر چه داخل می رویم روشن تر می شود بعد روژ گونه ی تیره روی همان خی دو انگشت مانده به بینی وبعد یک روژگونه اکلیل دار یا روشن روی ان استفاده می کنیم . گونه بر جسته تر می شود . زیر ان از پنکیک روشن استفاده می شود

روژ گونه برای صورتهای گرد . بالتر از دکمه گوش یک خط اریب میکشم به سمت داخل به طرف لب ان را می کشیم تا پایین خط را نباید کشید زیر ان پنکیک تیره استفاده می شود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد